følelsesløs penis
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej jeg er en dreng på 17 år der var i en onani vane og for nogle månder siden blev der problemer med min penis som jeg stadig har dn er følelsesløs vil ikke stå den er hævet og har været til læge han griner og nægter at undersøge så onanere stadig nu og ved ikke hvad  jeg gør er bange for det permanent håber i kan give nogen råd for kan slet ikke mærke den mine problemer er hævet penis helt følelsesløs nærmest bukket vil ikke stå eller holde rejsning

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at du har problemer med din penis, som er hævet og følelsesløs. Jeg synes det er fornuftigt at du har været hos din læge og jeg synes det er ærgerligt at det ikke lader til at han har taget det alvorligt.
Jeg tror nu ikke at du skal være bange for at dine problemer bliver permanente. Jeg har aldrig hørt om at man kan få permanente nerveskader i penis ved onani. Men det kan godt være at den er blevet lidt overbelastet hvis du har haft en periode hvor du har onaneret meget og derfor har brug for lidt ro.
Så det vil nok være mit primære råd, at holde i hvert fald nogle dages pause og så starte stille og roligt igen, så tror jeg nok at det skal gå fint og den kommer til at fungere normalt igen. Hvis det mod min forventning ikke skulle blive bedre og tværtimod værre, så synes jeg at du må gå til din egen læge igen og lige få ham til at se på om alting ser normalt ud.
Håber at du kan bruge mit svar og at du snart er ovre dine problemer.
Med venlig hilsen
Morten