Dobbelthage...
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej:-) Som i nok kan læse jer til er jeg en pige på 14 år, men jeg har et lille problem: Jeg er bange for at jeg få dobbelthage. Det er ikke et problem lige nu. Men jeg tænker lidt på, om der ikke er nogle øvelser man kan lave for at forebygge dobbelthage. Jeg har også haft en periode hvor jeg hver aften lå og så fjernsyn, lænet tilbage i sengen og med dobbelthage. Kan det gøre at man får endnu mere dobbelthage? Hilsen Stine K.

Svar:
Hej Stine K!
Mange tak for dit brev! Der er mange, der synes, at det er rigtig træls med en dobbelthage. Men faktisk er man nok selv den, der lægger allermest mærke til det, og det er ikke noget, andre ser som et problem.
Der er desværre ikke nogen rigtigt gode øvelser til at forebygge dobbelthage, men jeg kan berolige dig med, at man ikke får mere dobbelthage bagefter, selvom man laver dobbelthage, når man ligge lænet tilbage.
Jeg håber, du kan bruge mit svar!
Venlig hilsen Christine