Den lille.
brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Jeg har uden tvivl den mest dejlige kvinde, som jeg venter en lille baby sammen med, hun er blevet sat til at føde i december. Og vi er lige blevet forlovet ;) Jeg elsker hende over alt på jorden, og jeg støtter hende helt op, jeg kan slet ikke få nok af hende. Jeg går ud fra at mange mænd bliver som bliver tændt når deres kæreste er gravid? Jeg tænder i hvertfald helt vildt på hendes dejlige store mave nu, kun på grund af den lille, jeg tror at det er det der med at der er noget levende der inde :) Jeg kan slet ikke vente med at blive far med sådan en smuk og dejlig kvinde som hende, bare når hun sover, putter jeg hende og kigger bare på hende, og holder på hendes mave, jeg er helt optaget af den bevæger sig så meget nu. Hun har desværre bare fået et blåt mærke på hendes knogle? Er det helt normalt? Den lille røver derinde sparker bare løs, så meget at hun har ondt, men hun rør ikke en eneste pille hvilket jeg så også er glad for da vi gerne vil have en sund og rask lille dreng/pige , vi ved ikke hvad det er da vi har sagt nej til at få det at vide da det er vores første :) så dejligt. Den hikker også bare helt vildt, min kæreste er bare så dejlig også driller jeg hende lidt for hun kan ikke sove når den hikker. Hun er jo bare så dejlig! Jeg tilbringer hverdag sammen med hende, da der er knap nok en måned tilbage :) Her den sidste måneds tid har vi bare haft sex hele tiden, om morgen , aftenen hele tiden, vi går i Karbad sammen og putter hinanden hele tiden, i badet, sengen , sofa'en , jeg skal hele tiden lige kysse hende , det har jeg altid skulle, men det er nok fordi jeg føler at hun har endnu mere brug for det nu, så ringer også hjem eller sender hende en SMS såsom "elsker dig min skat " eller "er hjemme om 20 min. Skat , elsker dig", det er vel ikke for meget? Vel? Har nærmest altid gjort det, det har jeg faktisk men gør det nok 2-3 gange om dagen nu , og fortæller hende det også når jeg kommer hjem. Hun er mit et og alt! Vi har gennem gået alt om babyer, hendes humør / homonerne i hendes krop. De har været meget på i slutning af midten af graviditeten, nu er hun fuldkommen så dejlig og vidunderlig som før , det har hun altid været, det var bare meget hårdt at gennem gå før. Jeg har ikke de vildeste spørgsmål, faktisk var det nok bare for at sige tak for den anden gang jeg skrev her ind til jer angående den lidt hårde episode :) Men alt hvad jeg skriver er vel helt normalt ik? Hun er bare virkelig den eneste ene, vi har været sammen i 7 år! Venter en lille til december, er blevet forlovet, og skal nok giftes til foråret, måske til sommer, kommer an på hvad der passer bedste ind da vi har den lille på det tidspunkt :) Men tak igen!! Dejligt at få hjæpl fra andre end ens far om hvordan han tog det med ens egen mor, mine to brødre der begge har fået en lille inde for et årstid , også måske lidt ens venner. Det er det der med at få en helt ny persons menning som ikke kender noget som helst til alt det andet der er sket førhen da folk der op til mig og min kæreste da vi er et sødt par, og bliver et par gode forældre , hvilket vi også selv håber på da vi føler os helt parat til den lille, og har købt alt ind! Så tak!

Svar:
Hej med Dig.
Godt at høre at det hele går godt, og at du kunne bruge den hjælp du fik fra os.
Det lyder som om det hele går som det skal. Det blå mærke er nok bare, ja, et blåt mærke, ligesom vi andre får det. Om det er for meget, at fortælle en person at man elsker denne 3 gange om dagen, er helt op til det enkelte par. Nogen synes bare det er skønt, andre har ikke så meget behov for det. Hvis det går godt, og i har det skønt sammen, så tror jeg det er helt okay. Hvis du er meget i tvivl, kan du jo spørge hende, men mon ikke hun synes det er rart, nu hvor det måske er lidt hårdt at være gravid, her i den sidste periode op til fødslen:-)
Held og lykke med det hele.
Hilsen fra Lea