de er alt for små
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej. jeg vil først og fremmest sige. tusinde tusinde tusinde, tak fordi vi har lavet denne her hjemmeside, den har været til rigtig stor hjælp for mig. aldrig slet denne her hjemme side, jeg ved i har hjulpet rigtig mange børn videre, mange af mine veninder elsker denne her hjemmeside. jeg er så glad for at nogle mennesker, har tænkt så kreativt, at hjælpe børn, på en hjemme side, ! :D men nu til mit problem, jeg syns selv at jeg har meget små bryster :/ alle mine veninder, har dobbelt, så meget større, bryster end mig., det er snyd. ved godt at det er forskelligt fra person til person. og der kan gå langtid før de begynder at vokse. og der kan gå mindre langtid. men for mig er det et problem... s: jeg har hørt at hvis man spiser megt tun, vil dt hjælpe, på større bryster, jeg har også hørt at p-piller gør dem større ? passer det. ved i hvad man kan tage eller gøre for at de bliver større. jeg vil meget gerne undgå at gå med push-up. fordi jeg selv syns det er lidt dumt at gøre det, derfor vil jeg have det. men har i noget i kan anbefale mig? kan man ikk få nogle piller til større? o0 . eller drømmer jeg ? .. hilsen, mig

Svar:
Kære Pige.
Hvor er det bare dejligt, at høre at i godt kan lide cyberhus, det er vi rigtig glade for! Det er altid rart at man kan få svar på de spørgsmål som man går og grubler over :-)
Der er rigtig mange i din alder som er utilfredse med hvordan deres bryster ser ud. Enten er de for stor, for små, for spidse eller for flade. Men der er ikke meget som man kan gøre ved det.
Du er stadig i puberteten og din krop (og dine bryster) vil blive ved med at vokse til omkring 18 års alderen. Det forskelligt hvor hurtigt vores kroppe udvikler sig, så det kan være at dine bryster bliver større med tiden. Men der er ikke noget som man kan gøre for at de hurtigere bliver større.
Jeg tror ikke at tun kan give større bryster, og der findes heller ikke nogen piller som får dem til at vokse. Men det er rigtig nok at p-piller gør at brysterne kan blive lidt større, men det er meget meget lidt. Så derfor syntes jeg ikke man skal begynde at tage p-piller for at få større bryster.
Så der er desværre ikke andet for end at vente og se hvad der sker. Men det kan være at du kan tage en snak med dine veninder om det som du tænker på. Måske går de rundt med de samme tanker om deres bryster.
Venlig Hilsen
Iben