Bobbel på læben.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus! Det er måskelidt underligt, men jeg har i flere måneder haft en slags tømmerlus på læben. Jeg kom til at bide mig selv i læben, der er så kommet en lille bobbel med blod i. Den har været der i flere måneder. Jeg troede bare at den gik væk af sig selv. Den er ret træls, fordi alle kan se den. Skal jeg prikke den ud? Eller hvad skal jeg gøre? På forhånd tak. :)

Svar:
Hejsa
Hvis du er sikker på, at det er en tømmerlus kan du godt prøve at prikke hul i den så blodet kan komme ud. Hvis du har mod på det:) Tømmerlus plejer rigtig nok at gå væk af sig selv, men vil mene du godt kan prøve at prikke hul på den. Alternativt kan du ringe til din læge og spørge hvad han synes. Vil tro, han vil give dig samme svar. Du skal bare lige huske at det er bedt du bruger noget der er rent til at stikke med, f.eks. en nål du lige spritter af først.
Held og lykke med det!
Hilsen Helene