Bj vorter

brevkassespørgsmål

Bj vorter

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej cyberhus i sidste uge gav jeg en ven et blowjob og nu køre det ikke for mig... Jeg havde bemærket at min ven (ham jeg suttede) havde nogle små røde vorter, men jeg ikke rigtigt over det. Og nu har jeg kløe, smerter og vorter på min tunge Hvad gør jeg Kh tunge monsteret

Svar:

Kære tungemonster,

Så må jeg hellere se om ikke vi kan få styr på de vorter.

Jeg vil lige starte med en ting. Når du ser en tissemand, som ser mærkelig ud, har vorter, andre sår eller udslæt, så skal du ikke lave et blowjob. Og du skal heller ikke have sex med en mærkelig tissemand.

Vi er allesammen meget hemmelige omkring vores tissemænd og tissekoner og vi fortæller sjældent andre om sår og sygdomme. Derfor har du heller ingen chance for at vide hvad de drenge du er sammen med fejler. Derfor skal du selv være ansvarlig for at passe på dig selv. Han kan have fejlet mange forskellige ting, som du så har puttet i munden. Det er ikke særlig lækkert, vel ;-)

Han kan have fejlet flere forskellige ting og de fleste kønssygdomme kan smitte ved oralsex. Mest oplagt tænker jeg på herpes og det skal behandles med medicin. Men uanset hvad så synes jeg du skal til lægen og undersøges. Måske skal du også sende din ven til lægen, så han kan blive tjekket. De fleste kønssygdomme kan være alvorlige når de ikke bliver behandlet og de kan oftest behandles nemt. Så det vil helt sikkert være bedst for Jer begge to.

Held og lykke.

Venlige hilsner fra Line

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål