Bange
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Jeg er en pige på 15 år, mon mor er alkoholiker og jeg er tror at jeg lider af depression. Og angst. Jeg er bange for døden - men tænker på den konstant, jeg er bange for at hvis jeg døde så vil jeg aldrig kunne føle noget igen og jeg ved det lyder underligt men jeg tænker at så vil jeg bare ligge i en kiste i min livløse krop og ikke bevæge eller åbne øjne råbe men der kommer intet ud, bevæge mig, men jeg ligger stille osv jeg er mega bange om aften, jeg er bange for at det er et spøgelse efter mig en der vil føre mit liv værre jeg har før haft en periode hvor jeg troede at verden ville gå under og søgte om det og hver gang jeg læste det gik jeg i panik men det drev over uheldigvis er det kommet igen men værre jeg klare mig skidt i skolen og har mange gang tænkt hvad jeg laver i verden jeg kan ikke få fred er bange eller bekymret hele tiden vil begå selvmord men tør ikke at gøre det da jeg er bange for At dø Hvad fejler jeg??? DET ER IKKE NATULIGT!

Svar:
Hej med dig..
Det er rigtig godt du skriver til Cyberhus, fordi du har fortjent at have det nemmere i livet. Og det vil vi gerne prøve at hjælpe dig med. For at du får det bedst mulige svar, så har jeg valgt at sende dit spørgsmålm over i brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi dit spørgsmål handler mest om tanker og følelser, og det ved de rigtig meget om der.
Du kan finde deres svar der, inden for maks 10 dage. Men jeg synes faktisk du skal kigge forbi chatten i dag. Den har åben 12-16 og så igen kl. 18-21. Her kan du anonymt chatte med en voksen og det kunne måske være rart for dig, tror jeg. Og så kan du få et svar på det her spørgsmål om nogle dage, så har du haft kontakt til to voksne.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus