Av...

brevkassespørgsmål

Av...

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej cyberhus. Jeg har et lille spørgsmål. Når jeg tager forhuden tilbage og rør ved penishovedet gør det skide ond. Nogle af mine venner har det også sådan så jeg gætter det er normalt. Jeg vil bare gerne lige vide om det går over med alderen eller om jeg selv skal gøre noget ved det??

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at det gør ondt når du rør ved dit penishovedet og at du er i tvivl om, om det er normalt og noget der går over.

Penishovedet er jo et meget følsomt område så det er normalt at det kan føles ubehageligt at røre sig selv i det område, men det er oftest kun til at begynde med, senere hen bliver det som regel mindre følsomt. Det bør ikke gøre decideret ondt, så synes jeg for en sikkerheds skyld du skal have det tjekket hos din læge.

Men prøv dig lidt frem og hvis du er utryg ved noget så synes jeg du skal snakke med din læge eller dine forældre, selvom jeg godt ved det ikke altid er så let med sådan noget. Håber du kan bruge mit svar :)

Med venlig hilsen
Morten