Anoreksi

brevkassespørgsmål

Anoreksi

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej... :) Jeg vil spørge om i ville finde en kostplan for en anorektiker, for jeg kan ikke selv finde en.. Jeg er ved at lave en eksamens projekt, så ville blive glad hvis i kan finde det... :D Hilsen Lenette

Svar:

Hej med dig.

Det lyder da spændende med et eksamensprojekt om anoreksi. Jeg kan desværre ikke give dig en generel kostplan for anorektikere, for kostplanen bliver lavet sammen med en læge til hver enkelt, der har brug for den.

God fornøjelse, og held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen Christine