Anal

brevkassespørgsmål

Anal

brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år

Jeg var for 3 dage siden sammen med en fyr. Vi havde analsex, og han kom i min røv.. Det var en dejlig oplevelse for os begge, men jeg har lige siden haft nogle stærke mavekramper der kommer og går.. Og jeg har lidt oftere afføring.. Så mit spørgsmål er, om det kan være hans sæd, der har lavet ballade i min mave??

Svar:

Hej med dig.

Det er ikke sikkert, at dine mavesmerter og hyppigere afføring hænger sammen med analsex. Jeg vil tro, det er noget, der går over igen i løbet af nogle dage. Hvis det bliver værre, eller hvis det ikke går over, er det selvfølgelig noget, du kan tale med din læge om.

Mange hilsner og god jul!
Christine

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål