Afføringspiller 2
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej Tak for dit svar ang afføringspiller. Jeg må sige jeg synes det været super svært at trappe ud af dem. Og jeg er ikke rigtig trappet så langt ned i dem . Men nu har jeg ikke flere tilbage og vil helst ikke købe flere . Er det muligt at prøve med en kold tyrker . Kommer afføringen så ikke af sig selv på et tidspunkt for man for jo kæmpe forstoppelse , er det så muligt kroppen selv kan danne sin afføring når den finder ud af at den ikke for flere af pillerne ? Kh felicia .

Svar:
Hej igen Felicia
Jeg kan godt forstå at det er svært for dig at stoppe helt med afføringspillerne.
Jeg er ikke sikker på at det kan lade sig gøre at stoppe helt på én dag, for der går altså nok noget tid før kroppen har vænnet sig til at der ikke kommer flere piller, men du kan jo prøve og efterfølgende vente nogle dage og se hvordan det går og hvis det ikke går, så må du jo købe lidt flere piller. Men jeg synes det fint at du helst vil undgå at købe nye, for det er nok en god idé ikke at have pillerne derhjemme så man ikke bliver fristet.
Held og lykke med det.
Med venlig hilsen
Morten