spørgesmål "projektopgave?"

brevkassespørgsmål

spørgesmål "projektopgave?"

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej vi er vedat lave om projektopgave? (: vil i svare på nogen spørgsmål? 1. hvorfor tænker teenagere meget på sex? 2. hvorfor vil drenge gerne miste deres mødom hurtigere end piger? 3. hvorfor går piger så meget op i deres udseende? 4. hvad er en kærestesorg? 5. hvad er puberteten? 6. hvordan ændre forholdene mellem drenge og piger sig? 7. hvorfor tænker (for det meste pigerne) meget på deres fremtid? håber i kan og vil besvare det hurtigst muligt:) pleease!! :)

Svar:

Hej med dig..

Det lyder som en spændende projektopgave og vi gør altid det, at hvis der er spørgsmål til skoleopgaver og den slags, så er du og alle andre meget velkommen til at ringe til Cyberhus. Det kan du gøre på tlf: 86370400 alle hverdage mellem 09 - 15.00 og bare bede om en koordinator fra rådgivningen.

Kan du have en dejlig weekend..

Venlig hilsen

Sannie