spørg kun
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej . hvorfor har i lavet tiderne om til kl 14, de fleste er jo i skole, og som mig, har jeg ingen mulihed for det.? var det så ikke bedre at lave det til kl 20 i sted for. Tankerne fra Pigen.

Svar:
Hej Pigen
Tak for dine tanker. De hjælper os til at blive bedre og de har stor betydning for os.
Vi har valgt at åbne chatten tidligere på dagen, fordi vi har modtaget en del opfordringer fra børn og unge om at åbne tidligere. Samtidig oplever vi også at der er meget travlt i starten af eftermiddagen, mens der er lidt færre der logger på om aftenen.
Vi vil meget gerne kunne åbne en dag mere og måske også en time længere om aftenen nogle dage, men vi har desværre ikke resourcerne til det i øjeblikket.
Vi arbejder hele tiden på at skaffe penge og rådgivere til at kunne åbne endnu mere, og forhåbentligt vil det være en mulighed for os i løbet af 2010.
DeBedsteHilsner
Niels-Christian