Sove nøgen

brevkassespørgsmål

Sove nøgen

brevkassespørgsmål af
Søren
13 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Er det normalt at man vil sove nøgen når man kun er 13 år.

Svar:

Hej Søren

Du spørger om det er normalt at ville soven nøgen, når man er 13 år?
Ja, det tænker jeg helt sikkert det er. Altså nogen ville slet ikke bryde sig om det, mens andre vil synes det er helt vidunderligt.

Der ligger en gammel tråd her på Cyberhus, hvor du kan se en masse unge komme med deres mening. Jeg tror det for de fleste handler om at følelsen af at sove uden tøj på er lidt mere fri, og at det på den måde er rart.

Hvis du har lyst til at soven nøgen er der i hvert fald ikke noget galt med det. Så er det da bare om at smide tøjet, og hoppe ud i det.

Sov godt - Thea

Theas billede
Thea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål