Plet på huden

brevkassespørgsmål

Plet på huden

brevkassespørgsmål af
Kasper
18 år
Oprettet 3 år 6 måneder siden

Hej

Fra ca. 4 måneder siden opdagede jeg ved mit kraveben en plet på huden. Den gøre ikke ondt eller klør. Når jeg lyser på det ligner det, at huden på pletten skinner. Synes den er blevet lidt større siden sidst. Har dog os rørt nogle gange ved den. Det ligner det er noget "væske" under da den ikke stiller ud. Det ligner det er en plet "i huden". Er lidt bekymret da det ligner den er blevet lidt større så ved ikke om det er noget alvorligt eller noget jeg skal lade være med at kigge på hele tiden og røre ved eller det bare er noget andet. :-)

Svar:

Hej,

Sådan som du beskriver pletten, så lyder det fredeligt, men jeg kan ikke ud fra det, du beskriver komme diagnosen nærmere. Det kræver, at du bestiller en tid hos din læge, så han/hun lige kan kigge på den og lave en vurdering.

Mvh
Niclas, læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål