smilet
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej igen..
jeg er hende der ikke kan løbe pga. migræne.. skriver lige igen.
jeg har virkelig brug for at tabe mig.. Helst med det samme. og jeg ved seriøst ikke hva jeg skal gøre?
er begyndt at løbe hver dag + træne fitness, men blir så syg.. men min viljestyrke er for stærkt, så jeg løber/træner indtil jeg falder om :s
jeg prøver at lade være med at spise.. men det hjælper ikke.. jeg kan ikke tabe mig? HELP ME! PLEASE!

Svar:
Kære pige 14 år.
Du kan ikke løbe p.gr.a migræne og du bliver syg hvis du gennemfører med din vilje.
Og lader være med at spise - fordi du VIL tabe dig. Så din viljestyrke er meget stor - det giver jeg dig ret i. Faktisk FOR stor. Der er en grund til at din krop giver dig smerter og hvad den grund er, må du se nærmere på.
Under alle omstændigheder tænker jeg at du skal have nogle oliekapsler med kæmpenatlysolie i - de hjælper mange med migræne.
Og i det hele taget skal der cellefedt til, hvis man skal trives og ha det godt. Også for at tabe sig. Det værste man kan gøre er at sulte sig. Og det bedste man kan gøre er at tilføre gode næringsstoffer (frugt, grønt og nødder/mandler) og arbejde med sit indre selvbillede og selvfølelse.
Så vil din krop stille og roligt finde sit naturlige leje.
Held og lykke med forandringen.
De bedste hilsner
Else Marie