Smerter i penis
brevkassespørgsmål af
Simon
18 år
Hej
For 3 måneder siden da jeg var i bad kom jeg til at trække i min forhud så det gjorde ondt. Efter det oplevede beg at den gjorde ondt. den gjorde mere ondt hvis jeg onanerede meget. Jeg var så til lægen med det for 2 måneder siden fordi det gjorde ondt dagligt. Jeg fik af vide at der ikke var noget galt og at jeg måske bare havde overanstrengt penis strengen lidt.
efter det havde jeg noget tid hvor det ikke gjorde særlig ondt men det gør stadig ondt. det gør mere ondt hvis jeg onanerer meget. det gjorde dengang også ondt hvis jeg trykkede lidt under pikhovedet i Venstre side og det gør det stadig. smerterne går lidt ned af penis i Venstre side. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre? måske holde en lang pause med at onanere?

Svar:
Hej Simon
Øv, hvor frustrerende at blive ved med at opleve de her smerter.
Jeg kan ikke give dig et godt bud på hvad det kan være. men jeg tænker at du skal overveje at tage endnu en snak med din læge. Du kan selvfølgelig godt afprøve det her med at holde en lang pause med at onanere, i nogle uger, men jeg tænker egentlig det bedste vil være at tage en snak med din læge igen. Måske har du brug for at blive undersøgt af en specialist, og det kan din læge også henvise dig videre til, hvis der ikke umiddelbart ser ud til at være noget i vejen, mens smerterne fortsat er der.
Mange hilsner Julie