Små hvide pikker jeg kan prikke på penis?
brevkassespørgsmål af
Kristian
18 år
Jeg har nogle små hvide bylder de minder ikke om bumser men kan stadig prikke dem om der kommer noget fast hvidt stof ud af dem. Der er placeret på min penis og og mine testikler

Svar:
Kære Kristian,
Tak fordi du skriver ind. De små hvide 'bylder' som du kalder dem, er det der hedder talg-knopper. Det er små lagre af fedt / talg, som vi har overalt på kroppen, og som sørger for at holde huden glat og sund. De er helt naturlige, og af og til er de meget synlige og/eller der er mange af dem på især penis og pungen. Der sker ikke noget ved at du prikker dem, men de forsvinder heller ikke af det, så mit råd er bare at lade dem være og ikke tænke mere over knopperne.
Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål, ellers er du mere end velkommen til at skrive ind igen, også hvis du har et helt andet spørgsmål.
Med venlig hilsen, Torben(Brevkasserådgiver)