Slim

brevkassespørgsmål

Slim

brevkassespørgsmål af
Malou
10 år

Hej jeg er en pige på 10 og det er som om at jeg lige har fået det slim man får inde at man får mens. Er det meningen at slimet skal være tøndt i starten.

Svar:

Hej med dig.

Ja, det slim der kommer fra skeden når man begynder at blive teenager kan både være tyndt og tykt. Altså det skal ikke være klumpet, men det kan godt variere både fra person til person, men også afhængigt af dine hormoner. Slimet hedder udflåd og er et tegn på, at de kvindelige kønshormoner er begyndt at suse rundt i kroppen på dig. Man kan ikke sige noget om, hvor lang tid der går før selve menstruationen kommer, der kan både gå nogle uger, men også år før du får din første menstruation.

Men ja, slimet kan sagtens være tyndt, men det kan også sagtens ændre sig:-)

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Hilsen Lea

Leas billede
Lea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål