Skæv penis
brevkassespørgsmål af
Watchers∞
14 år
Min penis er lidt skæv og jeg ved ikke hvorfor eller hvorda, kan i godt besvare mig det. Og hvad kan jeg gør for at den bliver lige igen

Svar:
Hey Watchers
Din Penis lyder til at være helt normal. Ca. halvdelen af alle penisser er skæve, og det er ikke fordi man har gjort noget bestemt. Det er bare sådan de udvikler sig. Det er ikke sikkert den har været skæv hele tiden, men er blevet det i takt med at den er vokset. Der er ikke noget du kan gøre ved det, og det er fuldstændig uden betyding for hvordan penis fungerer.
Penis kan bøje i alle mjulige retninger og det er alt sammen lige almindeligt. Nogle ganske få penisser kan bøje så meget at deter umuligt at have sex, eller onanere. Men så bøjer de så meget at de næsten får et knæk, og så kan man afhjælpe med en operation. Men når du skriver lidt, er du meget meget langt fra at være der, og så er din penis lige som den skal være.
Mange hilsner
Lasse