Problemer med udløsningen
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus. Jeg har et problem, som jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre ved. Når du kommer op i de 13 år, begynder dit svedige svin, at blive hårdt. Og når det så gør det, har jeg taget den beslutning, at jeg hiver lidt i den. Onani er jo normalt på min alder, (Skulle jeg mene), men jeg har et problem. Efter udløsningen, kommer det andet en sæd ud. Jeg har nogle gule klumper, som simpelthen lugter af rådden ræv, men jeg tør ikke at fortælle mine forældre om det. Tror i det er en god idé at fortælle sine forældre, at man konfrontere svinet ved at hive i det, men at der så er noget helt galt med min sæd. Nogle gange bløder det også. Men jeg er blevet så afhængig af det, at jeg gør det mindst 3 gange om dagen, men for hver gang, ser det slemmere og slemmere ud. Tror jeg skal fortælle mine forældre, og så tage til læge med det? Jeg vil sætte pris på et svar snarest muligt.

Svar:
Hej med dig
Du har helt ret i, at det er normalt og onanere men det lyder ubehageligt det du oplever, når der kommer sæd ud.
Jeg kan godt forstå du ikke har lyst til, at forklare dine forældre om det, men det er rigtig vigtig du tager til lægen med det.
Du kunne f.eks. sige til dine forældre, at der nogle gange kommer blod ud når du tisser og det vil du gerne til lægen med. Hvis dine forældre, gerne vil med ind til lægen, syntes jeg du skal sige til dem, det handler om noget meget privat, så du vil gerne være selv inde ved lægen. Til lægen skal du så forklare det hele, med klumperne, lugten og blodet når du sprøjter. Jeg kan godt forstå hvis du syntes det kan være flovt, at snakke om. Men lægen er professionel og ved at snart alle onanere, så han er vandt til og snakke med andre om disse ting.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw