Skriv til fyren

brevkassespørgsmål

Skriv til fyren

brevkassespørgsmål af
Anne Sofie
14 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

Hej, jeg er en pige på 14 år og har set ham har den mega lækre fyr på Instagram, hvor hans snap står. Jeg tilføjede ham og han tilføjede mig. Jeg skrev et par spørgesmål og han svarede, men så døde den bare lidt. Men ved bare ikke hvad jeg skal skrive. For vil rigtig meget mega gerne skrive med, ved bare ikke hvad Har du nogle forslag til hvad jeg kan skrive for at score ham ligeså stille?? Håber virkelig meget at du kan hjælpe mig.

Svar:

Kære dig

Hvor er det skønt, du har fundet en fyr, du synes er lidt sød. Det er altid spændende, men også noget, der kan være lidt svært og kan gøre en meget nervøs. Jeg tror, de fleste kender det der med ikke lige at vide, hvad man skal sige og snakke om. Man vil jo også gerne fremstå sød og interessant, så man tænker en hel masse over, hvad man siger, hvordan man siger det og hvad han mon tænker. Jeg tror det bedste, man i virkeligheden kan gøre, er bare at slappe af og prøve at lade vær at tænke så meget. Han skal jo helst kunne lide dig, som du er, så hvorfor prøve at ændre på det?

Nå men, når det så er sagt, så skriver du, at samtalen er kørt lidt fast, og du ikke helt ved, hvad du skal skrive til ham. Det er frustrerende, når man virkelig gerne vil snakke med en person, men bare ikke kan finde ud af, hvad man skal snakke om. Du kan måske prøve at lære ham lidt at kende ved at spørge ind til ting han kan lide - måske film, serier eller bøger. Du kan også prøve at spørge lidt ind til nogle af de billeder, han lægger op på instagram. Jeg forstår det som om, I kommunikerer over snapchat. Det giver jo også mulighed for, at I kan dele, hvad I laver med hinanden, det kan være det, kan starte en samtale! Du kan måske sende nogle sjove billeder til ham eller bare snaps af, hvad du laver.

I forhold til, hvordan du lige så stille kan score ham, så tror jeg, det vigtigste er, at du er dig selv. Vær ikke bange for at vise ham, hvem du er, det er vigtigt.

Jeg håber, du får snakket en masse med ham! Du er altid velkommen her igen.

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål