Skoleskift HJÆLP!

brevkassespørgsmål

Skoleskift HJÆLP!

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej! Jeg har et problem, som jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal gøre ved: Altså det hele startede for et halvt år siden. Jeg var blevet træt af min gamle klasse, og jeg villle godt gå i skole med dem fra mit fodboldhold. Jeg startede i den nye skole. De første par dage var okay, men efterhånden fandt jeg ud af at de slet ikke var som jeg troede. De holder folk uden for, Griner ad en hvis man laver fejl, kalder hinanden meget grimme ting, ser porno og sådan noget, larmer i timerne. Jeg er begyndt at have ondt i hovedet hele tiden, og jeg græder næsten hver aften uden jeg ved hvorfor?? Jeg lærer ikk noget der.. Jeg vil godt være dygtig men, man er dum hvis man rækker hånden op? I vil sikkert skrive at jeg skal snakke med nogen voksne om det, men jeg kan virkelig ikke. Mine forældre har gjordt ALT for at det skulle blive godt for mig. De tror det hele er perfekt. Jeg KAN virkelig ikke snakke med dem om det.. :( please hjælp mig :(

Svar:

Hej med dig..

Jeg har lige sendt dit spørgsmål over til "Klar, parat, tennageliv". fordi den her brevkasse handler om spørgsmål til hvordan rådgivningen fungerer herinde..:)

Du kan finde deres svar inden for maks 10 dage..

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus