Skeden indeni
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyperhus Spørgsmål 1: Jeg er en pige på 16 og har længe været i tvivl om hvordan skeden skal føltes indeni. Når jeg mærker/ornanere kan jeg mærke at den i starten af skeden føltes meget knuppet og så længere inde føltes den mere glat? Jeg ved ved ikke hvorfor den føltes så knuppet, det er næsten som om at der sidder ekstra stykker kødknupper inde i min skede. Spørgsmål 2: jeg kan ikke rigtigt lide at ornanere men når jeg ornanere føler jeg ikke rigtigt at det er dejligt? Sommetider gør det ondt og jeg kan mærke det langt oppe at det gør ondt ved i hvad det kan være? Spørgsmål 3: Jeg tænker tit på piger (også når jeg ornanere) fordi jeg tror det er det jeg er tiltrukket til, jeg er seksuelt tiltrukket til piger og drømmer tit at jeg har enten et forhold med en pige eller sex med en pige og er kommet frem til at jeg nok er biskesuel men jeg ville ikke have sex med en dreng da jeg finder en penis klam på en måde? Men sommetider vil jeg også gerne have en penis oppe i mig så jeg er meget forvirret. - M

Svar:
Hej
Du underskriver dig forvirret, og det kan jeg godt forstå. Som jeg læser dit spørgsmål, er du først ved at opdage og udforske din seksualitet, og du ved ikke rigtig, hvad du egentlig er til: dreng eller pige.
Det er almindeligt at være usikker/undersøgende/udforskende omkring sin seksualitet, og det er kun godt, at du er det. Når du bliver forelsket, er du ikke i tvivl om, hvem og hvordan du er forelsket :-) Og så vil det også vise sig, om du er til drenge eller piger. Måske begge dele? Det er heller ikke ualmindeligt.. Og det er helt ok. Fantasier koster ikke noget, de er kun dejlige og giv dig endelig lov til at fantasere, hvis det giver dig nydelse.
Du skriver også, at du ikke rigtig kan lide at onanere og at du ikke synes at det er dejligt. Det kan godt tage lidt tid at finde ud af det, der er rart for en, og det kræver at man prøver sig lidt frem. Men hvis du slet ikke synes at det er rart, så skal du ikke føle dig presset til at onanere. Du skal kun gøre det, du synes er rart for dig selv. Men det er helt normalt, at det lige tager lidt tid at finde ud af hvad der er dejligt for en selv.
Hvis du har bekymring omkring din skede, synes jeg du skal gå til læge og blive undersøgt. Der er sikkert ikke noget i vejen, men uvisheden er ikke rar.
Håber, du kan bruge svaret til noget og god fornøjelse.
Bedste hilsner, Vinni