Skeden

brevkassespørgsmål

Skeden

brevkassespørgsmål af
Amalie
17 år

Hej jeg var til en fest igår men sku tørre mig efter jeg var færdig jeg tog noget papir fra gulvet men var bange for en anden dreng har tørt den på sin penis og smidt den. Er der risiko for at blive gravid ?

Svar:

Hej Amalie

Nej, jeg vil ikke mene der er nogen risiko.

Jeg tænker ikke du kunne undgå at lægge mærke til, hvis du havde brugt et stykke papir der var fyldt med sæd. Og selv hvis du havde gjort det, er det meget usansynligt at sædcellerne var levende. Det er endnu mindre sansynligt at sædcellerne fra papiret kommer helt op til din livmoderhals, som ligger langt oppe i skeden.  Det er faktisk så usansynligt at jeg er helt sikker på det ikke kan lade sig gøre.  Så jeg synes du skal være fuldstændig rolig.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål