Six pack?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej!:) Jeg går til sport 4-5 gange om ugen, men syntes at det klær drenge, med six pack, jeg har osse six pack, men hvad syntes i om piger med six pack???:)

Svar:
Hej med dig :)
Det er forskelligt hvad forskellige mennesker syntes om six pack til piger - og drenge for den sags skyld. Det er ligeså forskelligt som at nogen kan lide lyst hår og nogle mørkt hår.
Hvis du vil, kan du skrive dit spørgsmål i debatten, hvor flere unge mennesker vil se dit indlæg og have mulighed for at svare dig. Link til debatten får du her.
Du kan også blive ungeblogger i cyberhus og skrive en blog om det og se om nogen vil skrive en kommentar til dig om det. Her kan du læse mere om det at blive blogger.
Bedste hilsner
Claus