shuffle/jumpstayle

brevkassespørgsmål

shuffle/jumpstayle

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej :-) ved du hvor man gå til jumpstyle eller shuffle?

Svar:

Hej :-)

De to danse stilarter, er desværre ikke så udbredt endnu. Så jeg har ikke kunnet finde noget til dig i nærheden af hvor du bor. Der ligger en danseskole i Allerød, der har Jumpstyle og Shuffle på deres program. Men det er nok lidt langt at rejse.

Den danseskole der ligger i din by, har det ikke på programmet. Men hvis du ringer eller skriver til dem, kan de måske hjælpe dig. Måske kan det være, at de får de danse på programmet på et tidspunkt.

Skolen hedder Reinhardt Dans og du kan se deres kontakt information her.

Held og lykke.

Claus