shuffle

brevkassespørgsmål

shuffle

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

jeg ville spørge hvor man kan gå til shuffle omkring helsingør. vil gerne tage til københavn hvis det er

Svar:

Hej med dig,

Som det ser ud lige nu, kender jeg ikke til nogle danseskoler, der underviser i shuffle. Desværre. For der er mange der gerne vil lære det.

Men hvis det kan være interessant for dig, er der et et par stykker der underviser i jumpstyle, som ligner shuffle lidt, i Lyngby og København.  Ellers kan du måske ringe og høre, om de får shuffle på programmet en dag.

youtube.com
Så umiddelbart skal du enten gå på youtube og finde nogle videoer du kan lære fra. Det er der mange der gør og der er rigtig mange videoer, fra nybegynder til ekspert.

Danseskole
Eller, du kan kontakte danseskolerne og høre om de får det på programmet. På denne hjemmeside, kan du søge efter en danseskole i den by du ønsker.

Læremester
Eller, du kan søge efter en der kan lære dig det.

Hvis du vil søge efter en ved jeg, at du kan gøre det på et site der hedder hardstylersunited.dk. Det er en hjemmeside der kun handler om den hårde elektroniske musik scene og danse arterne der hører til. På deres forum for shuffle, kan du oprette et nyt indlæg, hvor du søger efter en der kan lære dig det.

Du kan forresten også finde en oversigt over gode videoer på hardstylersuniteds hjemmeside.

Og husk at - intet er umuligt for den som bærer viljen i hjertet. Hvis du virkelig vil lære shuffle, skal du nok komme til det :-)

Danseglade hilsner

Claus