sex med kæreste

brevkassespørgsmål

sex med kæreste

brevkassespørgsmål af
niller
16 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

hej jeg skal have sex med min kæreste og hun siger at jeg skal være fully loaded, hvis jeg ikke ornanere i en uge kommer der så mere sæd ud? end at hvis dagen inden jeg skulle have sex, havde ornaneret.

Svar:

Kære Niller,

Tak fordi du skriver ind.

Det er helt rigtigt hvad du selv skriver, jo længere tid der går mellem du onanerer, jo mere sæd kommer der ud, i det kroppen får tid til at lave nyt/fylde depoterne. Der vil altså komme mere sæd ud hvis du venter en uge med at onanere, end hvis du onanerer dagen inden du har sex. Din krop laver også mere sæd, hvis du er ophidset eller liderlig, men hvis du går for længe uden udløsning, kan kroppen komme af med sæden ved det der hedder ufrivillig sædafgang, når man bliver ophidset. Så det er lige det der med at finde en god balance.

Så husk ikke at gå for længe med det, samt at det kun er sundt at onanere regelmæssigt.

Jeg håber du har fået svar på dit spørgsmål, og du er naturligvis velkommen til at skrive ind igen hvis du gerne vil spørge mere ind til det, eller hvis du måske har et helt andet spørgsmål.

Mange hilsner, Torben(Brevkasserådgiver)

Torbens billede
Torben fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål