Sex med ens chef
brevkassespørgsmål af
Agnes
15 år
Hey. Har et fritidsjob siger ikke navnet, men min veninde/kollega får mere i løn fordi hun havde sex med vores chef. Har haft sendt ham en fræk snap og han sagde han ku mig godt. Men hvad hvis han ik giver mig noget efter vi har sex. Og vil gerne vide om min veninde egenlig er luder for det gider jeg ikke være men man for jo ik pengene for sex, man for dem for det normale arbejde.

Svar:
Hej :)
Det er dejligt at tjene penge på et fritidsjob, men lønnen bør slet ikke afhænge af om man har sex med ens chef. Det er meget forkert hvis hendes løn er steget efter de har haft sex. Det er udnyttelse af sine ansatte. Man skal gerne betale for det arbejde man udfører på arbejdspladsen, og ikke på sengekanten.
Hvis jeg var dig ville jeg overveje at finde mig et andet fritidsarbejde hvor lønnen ikke afhænger af ens intime forhold til chefen. Hvis din chef har en chef over sig kunne du evt. nævne det over for ham/hende (evt. anonymt hvis du ikke ønsker at henvende dig direkte) for det er bestemt ikke okay at forskelsbehandle sine ansatte på den måde. Din chef er din chef og løn har intet med sex at gøre og jeg er sikker på at du vil fortryde det meget hvis du 'sælger' dig selv for ham. Du er mere og bedre værd!
Jeg håber mit svar kunne bruges :)
De bedste hilsner
/Trine