Sex med drenge

brevkassespørgsmål

Sex med drenge

brevkassespørgsmål af
Nicolai
17 år
Oprettet 1 år 8 måneder siden

Hej jeg er en 17 årig dreng er det mærkeligt og som dreng og mødes med andre drenge hemmelige steder og på biblioteket og modtage blowjobs og have sex sammen ? Synes det dejligt både med piger og drenge men synes det er lidt mere spændende med drenge

Svar:

Kære dreng på 17

Spændende brev du kommer med!

Du spørger om det er mærkeligt at mødes med drenge og have sex og give blowjobs.

Altså nej, der er intet mærkeligt i at have sex eller give blowjob til en af samme køn. På ingen måde! Der findes mange både mænd og kvinder, som har sex med begge køn. Nogle er kun til eget køn eller modsatte køn, og nogle er biseksuelle. Det er der ikke noget forkert eller mærkeligt i. Der er vi som mennesker meget forskellige og der skal være plads til de forskelligheder.

Der hvor det kan blive lidt problematisk er på offentlige steder. Der er flere ting i det. Hvordan vil det være for jer at blive opdaget?
Hvis jeres forældre bliver kontaktet, og politiet?

Det vil være mere hensigtsmæssigt at gøre det i trykke omgivelser hjemme, hvor man ikke på samme måde risikerer at blive taget i det. Problemet når i er ude offentlig, er både det hvordan det er for jer at blive opdaget, men også hvordan det er for dem der opdager det. Der kommer noget blufærdighedskrænkelse ind over, og din alder gør at det kan blive problematisk og faktisk noget du kan blive anmeldt for. Det vil være bedst at du/i undgår at komme i problemer med.

Så hvordan vil det være at finde mere sikre steder, hvor i ikke risikerer at blive opdaget på samme måde?

Jeg håber samtidig i husker at beskytte jer, selvom i er unge mænd. Der kan stadig opstå kønssygdomme via smitte fra hinanden. Så beskyttelse er en vigtig faktor.

Til slut så synes jeg kun det er fedt at du udforsker din seksualitet og finder ud af hvad du er til, hvad du kan lide osv. Men overvej lige stederne i gør det, ikk?

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål