Pigen fra 7.klasse
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej, jeg er en dreng på 15 år.
Jeg har i et stykke tid været en del liderlig. Jeg har onaneret en masse. Jeg har en voldsom lyst til sex. Jeg går i 8.klasse og har set den her pige fra 7.klasse. Hun er pisse lækker og jeg vil gerne være kærester med hende. Hun har en god røv, store bryster, et flot ansigt og et flot hår. (Især når det er sat op i en hestehale). Jeg vil virkelig gerne have sex med hende. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal kontakte hende.
Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig.
De fleste vil opleve at være liderlige, onanere og have rigtig meget lyst til at prøve at have sex når man er i din alder og i puberteten. Så at du i et sykke tid har været meget liderlig, har onaneret en masse og har meget lyst til sex er helt naturligt og normalt. Når man er i puberteten, begynder kroppen at udvikle sig og der suser en masse hormoner rundt i kroppen, og derfor er det helt naturligt, at man blive nysgerrig på sex. Der er også mange, der begynder at onanere, og måske også begynder at udforske sine lyster og sin seksualitet.
Hvor er det dejligt for dig, at du er blevet rigtig glad for en pige fra klassen under dig. Når man er vild med en person, kan det både føles virkelig skønt, men det kan samtidig også være forvirrende, og hormonerne og sommerfuglene kan begynde at suse rundt i hele kroppen, når man ser eller er i nærheden af den person, som man er vild med.
Du spørger, hvordan du skal tage kontakt til pigen, som du er glad for. Til en start kan det være en god idé, at være i kontakt med hende på skolen. Det er også en god idé at bruge tid sammen og lave noget sammen. Du kan måske prøve at snakke noget mere med hende, eller spørge hende om hendes nummer og skrive til hende. Du kan spørge ind til, hvilke interesser hun har og hvad hun laver i sin fritid. Så kan det være, at hun så spørger ind til dig, og så kan du fortælle lidt om dig selv. Det kan også være en rigtig god idé at smile meget til hende, for så sender du positive signaler om, at du er interesseret i hende. Det kan i det hele taget være en god idé at sende hende signaler om, at du synes, at hun er sød. Det kan du eksempelvis gøre ved at give hende lidt ekstra opmærksomhed, behandle hende rigtig sødt og grine hvis hun siger noget sjovt. Så kan det være, at hun vil opfange dine signaler, og så kan det også være, at du kan mærke, om hun også er vild med dig, hvis hun sender nogle af de samme signaler.
Der er selvfølgelig en mulighed for, at hun ikke har det på helt samme måde som dig, og det kan være rigtig hårdt at få at vide. Følelser er lidt en mærkelig størrelse, og desværre er det svært at bestemme over dem, særligt når det kommer til forelskelse. Men det er ofte rarest at være afklaret om, hvordan den anden har det med en, end at gå og vente og spekulere. Så selvom det måske kan virke svært bare at kontakte hende, men du kan prøve at tænke på, hvor rart du vil have det bagefter ved at vide hvad hun tænker om dig, så du ikke længere skal gå og være i tvivl om, om hun også er vild med dig.
I forhold til det du fortæller omkring at du også har rigtig meget lyst til at have sex med hende, er det vigtigt at huske på, at selvom du har lyst til at have sex med hende, er det ikke sikkert, at hun har det på sammen måde og har lyst til at have sex med dig. For nogen kan det tage lang tid, før man får lyst til at have sex, fordi man gerne vil starte med at lære den anden godt at kende inden man skal have sex. Når man skal have sin seksuelle debut, er det vigtigt det er med én man er tryg ved og glad for, og hvor man respekterer hinanden og hinandens grænser. Det kan godt tage tid at finde den person, og fra man har fundet vedkommende og til begge parter er klar til at have sex, kan der godt gå yderligere noget tid. Så først og fremmest skal du nok væbne dig med en god portion tålmodighed.
Der er mange måder at spørge en person, om hun har lyst til sex. De færreste vil nok svare "ja", hvis man bare spørger dem ud af det blå. For igen handler det om, at man er nødt til at opbygge en relation til hinanden først. Og at begge parter skal føle sig tiltrukket af hinanden og have lyst til at have sex med den anden. Men når man mærker at relationen begynder at være der, og hvis man føler sig tiltrukket af den anden og fornemmer, at den anden også er tiltrukket af én, så kan man godt spørge. Det kan man for eksempel gøre ved at sige: ”Jeg kan virkelig godt lide dig. Kan du også lide mig?" Og hvis den anden siger: "Ja”, så kan man spørge om det er på vennemåden eller på kærestemåden. Og hvis det er på kærestemåden, kan man fortælle om, hvad man godt kunne tænke sig at lave med den anden.
Sex skal være dejligt og sex skal være respektfuldt. Og selvom du føler dig klar til at have sex, er det ikke sikkert at pigen du er vild med, er klar til at have sex eller gerne vil have sex med dig.
Jeg håber, at du kunne bruge svaret og held og lykke med det.
Venlige hilsner fra
Laura.