SEX

brevkassespørgsmål

SEX

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 1 år 3 måneder siden

Hej Cyberhus jeg er en dreng på 14 år der har det både svært i livet og andre ting men en ting der pisse svært for mig pt er piger og skole nå jeg nu snakker emd mine venner har de både haft noget med piger haft deres første gang første kys og alle de ting hvor jeg er nærmest den eneste som ikke har jeg har det skide svært med piger og piger finder mig ikke rigtigt intrasent lige meget hvor meget jeg prøver og vise intrase i dem jeg vil bare vildt godt prøve og have en kærste og prøve de forskællige ting man nu kan prøve jeg er bare helt vildt lost ang det og ved ikke rigtigt hvad jeg skal prøve for jeg ert en lidt buttet dreng hvor alle piger bare gerne vil have dem med 6 pack fuck boy alle de ting som jeg fx ikke har eller er så jeg bliver nærmest bare deres kæle dyr som bare skal gøre ting for dem osv altså freindzoned og det er mega ireterene

Svar:

Kære Læser

Først og fremmest vil jeg gerne sige mange tak for, at du har valgt at skrive ind. Jeg synes, det er så sejt af dig, at du tør åbne op og fortælle din historie. Og jeg kan udemærket godt forstå, hvis du føler dig frustreret, og synes det er irriterende, når pigerne ikke viser samme interesse tilbage. Men du er langt fra den eneste med disse problemer.

I din alder er det meget naturligt, at interessen for piger begynder at fylde mere, samt lysten til at udforske og eksperimentere kroppen sammen med et andet menneske. Jeg tænker faktisk, det er en nysgerrighed og lyst, som de fleste har, uden at det betyder, at man bare skal, eller for den sags skyld er klar til at føre det ud i livet. Nu fortæller du, at rigtig mange i din vennegruppe blandt andet har haft deres første kys. Det kan godt være, at de er begyndt på det i din omgangskreds, men jeg kan fortælle, at der er rigtig mange andre på din alder, som ikke har oplevet hverken sex eller kys. Mange tror at man helst skal have nogle erfaringer i din alder, og derfor kan nogle måske også finde på at være mere opfindsomme og pynte lidt på fortællingerne om hvor meget de har prøvet. Ganske enkelt for at man lyder lidt sej og ikke bliver holdt udenfor. Men det er, som sagt ikke unormalt, at man i din alder ikke har prøvet nogen af de her ting du nævner: Du er stadig kun 14 år gammel og er stadig meget ung,  men du skal i nok få dit første kys og en sød kæreste en dag. Jeg er sikker på, at det hele nok skal komme på et tidspunkt. Der er ingen skam over ikke at have oplevet det endnu, med tiden skal det nok komme helt naturligt.

En ting er helt sikkert, at det med piger kan være rigtig svært ja. Det tror jeg alle drenge/mænd i hele verden har tænkt på et eller andet tidspunkt i deres liv. Det er og bliver bare aldrig særlig sjovt at blive afvist eller sat i den kendte “Friendzone”. Og jeg tror, jeg ville kunne skrive en lang bog omkring piger og det at blive friendzoned, men somme tider er det bedste, man kan gøre at forsøge at ligge det hele bag sig og kigge fremad. Jeg ved godt, det er lettere sagt end gjort, men der findes desværre ingen hemmelig opskrift på, hvordan man kan undgå sådan noget. Nu nævner du, at alle piger ønsker en fyr med 6-pack. Men det behøver nødvendigvis ikke at være rigtigt. Alle mennesker har forskellige smag, og derfor er der også nogen, som ikke ønkser en fyr med 6-pack. Oftest så kan snakken nemt gå på udseendet frem for alt muligt andet. Og det kan den også sagtens for drenge, hvor snakken kan handle om bryster osv. Men i virkeligheden betyder det oftest ikke så meget, men det er måske bare nemmere at snakke om udseendet end hvilke følelsesmæssige og personlighedsmæssige træk, man kigger efter.

Selv om du ikke selv spørger om det, vil jeg alligevel gerne kommentere på det, du skriver om at have det svært i livet og i øjeblikket med skolen, fordi jeg tænker, at det kunne være en god ide for dig at snakke med en voksen omkring, hvad der er svært for dig. Det kan være du har en voksen, du føler dig særlig tryg ved fx. en forældre eller lærer på skolen, du kan snakke med. De kan muligvis hjælpe med de ting, der måske er lidt svært og hårdt for tiden. Ellers er du også altid mere end velkommen til at skrive ind her igen eller kontakte vores chat, som altid står til rådighed.

Ønsker dig alt det bedste Kasper

cyberhuskaspers billede
Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål