Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 5 år 1 måned siden

hej.

Hvor mange gange skal man have sex før man ik bløder mere

nu jeg har haft sex 4 og bløder stadigvæk

Svar:

Hej med dig.

Jeg forstår det sådan, at du fire gange har oplevet, at du ikke bløder før sex men så bløder efter. Umiddelbart tænker jeg, at det kan være fordi du oplever det, som man kalder kontaktblødninger. For det meste er det ikke farligt at få kontaktblødninger, men når du skriver, at det nu er fjerde gang, så tænker jeg, at det kunne være en rigtig god idé at få et tjek ved lægen, bare så du ikke skal gå og bekymre dig om det.

Mange kan godt synes, at det er lidt akavet at få et gynækologisk tjek ved lægen, men husk at det er lægens arbejde, og det er ikke noget, de tænker over. De har gjort det 100 gange før, og komme til at gøre det 100 gange igen. Så bedre at få det overstået og få styr på det, som er træls.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar, ellers må du rigtig gerne kigge forbi brevkassen eller vores chat igen.

De bedste hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål