Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Emil
13 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hej Cyperhus Jeg er 13 og vil gerne have sex med en, jeg tør ikke spørge er bange for at blive gjordt til grin. Jeg onanerer hele tiden for at lave et eller andet med min pik, jeg vil så gerne have sex og er mega liderlig, jeg vil gerne have sex med en 14 årig hvad gør jeg og hvordan får jeg fat i personen nå hun knap nok ved hvem jeg er

Svar:

Hej med dig Emil

Det er helt normalt at man, i din alder, er nysgerrig på sex og har lyst til at prøve det. Det er også helt normalt at du onanerer rigtig meget. Der sker nemlig rigtig mange ting i din krop, og jeg kan forestille mig at du også har en hel masse sexfantasier. Når det så er sagt, så skal du vide at der er ret stor forskel på hvad man kan tænke om sex, og så at have sex i virkeligheden. Det er også derfor at den seksuelle lavalder er 15 år, fordi det kan være svært at vide præcis hvad det vil betyde at have sex, når man er yngre. Faktisk er gennemsnittet for den første gang også stadig på 16 år.

Så mit råd til dig vil være at du skal prøve at tage det hele lidt med ro. Find dig en sød kæreste som du er tryg ved (og hun kan jo godt være 14 år), og så kan I jo være nysgerrige på alt det der med sex sammen. Når I så begge to føler jer klar, så kan I give det forsøget, men det er vigtigt at I begge to føler jer klar, for ellers kan det hele godt blive ret akavet.

Jeg håber du kan bruge mit svar, og jeg håber du finder en rigtig sød kæreste.

Venlig hilsen

Signe