Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej Jeg har en sød veninde og vi har planlagt at have sex hjemme hos mig, men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare mine forældre at jeg skal have en pige sovende, og hvordan finder jeg ud af hvilken størrelse kondom jeg skal have og sådan noget?

Svar:

Hey du

Dejligt at du har en sød veninde, og at I er blevet enige om at I skal have sex. Det er selvfølgelig lidt en udfordring med de der forældre, men jeg tænker ikke der er så mange smarte "omveje". Spring ud i det og sig at du får besøg af din veninde, og at hun gerne vil blive og sove. Måske spørger dine forældre ind til hvorfor hun skal blive og sove, og så må du jo gøre op med dig selv, om det er noget du vil fortælle dem? Det kunne jo også være hun bare blev og sov, fordi I skal se film og hygge.

Langt de fleste forældre ved jo godt, hvad der sker når deres børn bliver unge, og begynder at interessere sig for sex, så måske bliver de slet ikke så overreaskede som du tænker?

Klap på skulderen til dig, over at du sørger for kondom. Det er vigtigt.
I forhold til størrelsen er det ikke så svært. På apoteket og alle supermarkeder kan du købe kondomer, og hvis din pik er nogen lunde almindelig størrelse (et sted mellem 10-18 cm lang, og 8-12 cm i omkreds) når den er stiv, kan du passe langt de fleste kondomer. De er lavet af meget fleksibelt latex, som er skabt til at kunne passe forskellige størrelser. Det kan være en god idé at øve sig lidt med kondomet, inden den første gang. Når man lige har prøvet det nogle gange, er det ret enkelt at få kondomet på. Men de første par gange kan det godt drille lidt, så køb en pakke, og prøv at rulle et på, når du skal onanere. Så er du godt forberedt.

Held og lykke med det hele
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål