Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Jakob
13 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

Hej, min far er primært fisker,der en der hedder kasper der er på besøg hos os. Pludselig en aften hvor min far var ude og sejle skulle jeg på toilet, så inden jeg skal til at gå op af trapperne hører jeg Kasper og min Mor knalde? hvad fanden gør jeg, synes det er vildt akavet :/

Svar:

Hej med dig.

Det lyder som en rigtig akavet og træls situation for dig, æv at du skulle opleve det. Det er ikke særlig rart at blive inddraget i sine forældres forhold.
Jeg syntes at du skal fortælle din mor, hvad du oplevede og bede hende om at fortælle det til din far. Jeg syntes ikke at det er en information du skal gå og bærer rundt på alene. Hvis dine forældre begge to får det at vide, så kan de selv løse deres parforholdskonflikt, uden at du bliver blandet ind i den. Det er nemlig ikke meningen at børn skal det.
Jeg håber at du kan bruge mit svar.

Hilsen Marie

MarieHPs billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål