Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

Hej Cyberhus Jeg er en pige på 12 år som der onanerer næsten hver dag så jeg vil gerne spørge om det er normalt at onanere i den her alder? Hvis ja hvilke stillinger og steder kan man onanere? Svar hurtigst muligt:)

Svar:

Kære du,

Tak for dit brev!

Hvor er det godt at høre, at du er godt i gang med at udforske dig selv og din seksualitet. For det er nemlig helt normalt i din alder, at begynde at interessere sig for sex og onani, og begynde at undersøge sig selv og hvad man godt kan lide.

Du spørger, om det er normalt at onanere i din alder, og det er det. Hvordan og hvor du gør det, er helt op til dig. Så længe du kun gør noget, der føles rart og dejligt, og som ikke er ubehageligt eller gør ondt, kan du gøre lige hvad du vil. Så er det kun din fantasi, der sætter grænser.

Så bliv endelig ved med, at udforske dig selv og din seksualitet. Det er nemlig en vigtig del af en sund og naturlig udvikling.

De bedste hilsner,

Stine

StineHs billede
Stine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål