serieorgasme???

brevkassespørgsmål

serieorgasme???

brevkassespørgsmål af
Lucas
16 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

Hej. Jeg er en dreng på 16. Jeg har aldrig været rigtig i seng med en pige, men jeg har finger til nogen stykker. Har altid opfattet det sådan at de havde det ligesom drenge. At når man var kommet var man lidt træt og havde ikke lyst mere før evt. om lang tid. Sådan har pigerne i alt fald reageret. Men så her i weekenden var jeg til fest og kyssede med en sød pige. Jeg fulgte hende så hjem bagefter og gik med op på hendes værelse for at få en cola. Hun ville så gerne lige have finger inden jeg skulle hjem. Da hun var kommet ville jeg jo så trække fingrene til mig som jeg plejer, men hun tog dem og førte dem tilbage i skeden som tegn på at jeg skulle blive ved. Så kom hun en tre-fire gange til. Hun fakede ikke - det kunne jeg høre og jeg kunne også mærke hun trak sig sammen hver gang. Hun var meget træt bagefter. Hun sagde hun havde fået en serieorgasme. Jeg sagde bare nå okay og lod som om jeg godt vidste hvad det var, men har aldrig hørt om det. Er det almindeligt for piger? Jeg bliver lidt nervøs for når jeg skal rigtig i seng med en pige kan jeg jo slet ikke blive så længe at jeg kan give hende serie. Hilsen Lucas

Svar:

Hej med dig Lucas

Hvor er det bare godt at du skriver. For selvom det lyder til at du virkelig har styr på hvordan man tilfredsstiller en pige med fingrene, så kan sådan et spørgsmål virkelig sætte sig fast og endda betyde, som du skriver, at man bliver bange for ikke at kunne præstere.

Jeg kan berolige dig med at det ikke er alle piger der får serieorgasmer, og at det heller ikke er hver gang det sker. Faktisk er der rigtig mange piger som har svært ved at få orgasme gennem skeden, og kan kun komme ved at man stimulerer klitoris. Men noget tyder jo på at du har gjort det rigtige for lige præcis den her pige, så det er jo en kæmpe ros til dig.

Du skriver at du er nervøs for sex, fordi du ikke tænker at du kan holde så længe som du kan med fingrene. Igen, kan du være helt rolig. Det ene behøver ikke at udelukke det andet. Sex er nemlig meget mere end bare den del, hvor penis bliver stukket ind i skeden. Der er også forspil og efterspil, og hvis du sørger for at varme hende godt op (forspillet), så øger det sandsynligheden for at hun får orgasme under sex; men hvis det ikke sker, så er der altid efterspillet, hvor du kan få hende til at komme med fingrene. Så jeg tror du er rimelig godt dækket ind i forhold til at tilfredsstille en pige. Ellers så husk at spørge hende hvad hun synes, og hvad hun godt kan lide. På den måde får du også retning på, og undgår at "famle i blinde".

Du kan læse mere om pigers/kvinders orgasmer her

Jeg tænker at du skal klappe dig selv på skulderen - det er ikke alle drenge/mænd der nogensinde oplever at give en pige/kvinde en serieorgasme.

Jeg håber du kan bruge mit svar

Venlig hilsen
Signe