Seksuel aktiv
brevkassespørgsmål af
Malte
15 år
Hey cyberhus
Jeg er en ung dreng på 15, mig og min nuværende kæreste havde sex for første gang her forleden, jeg havde haft det før men det var hendes første gang, jeg tænkte og jeg ville kunne gøre noget der ville give hende en god oplevelse, ligesom den jeg selv får. Vi havde rimelig hår sex hvor hun bed mig og kredsede mig på ryggen til det blødte, og selvom jeg ikke var klar over det tændte jeg faktisk meget på det, derfor vil jeg gerne stille jer spørgsmålet om i tænker jeg kan gøre noget for hendes nydelse og hvad vil i forslå?

Svar:
Hej Malte
Dejligt du har en skøn kæreste, og at jeres første sex har været en god oplevelse. Jeg kan godt forstå du rigtig gerne vil gøre noget godt for hende.
Du spørger om vi har forslag, og der bliver jeg nødt til at sige nej. Der er kun én der kan give dig det svar, og det er din kæreste. Ligesom vi alle er forskellige i forhold til så meget andet, så er vores seksuelle lyst også meget forskellig. Så det der tænder den ene pige, kan være direkte frastødende for en anden.
Når det her handler om lige præcis din kæreste, tænker jeg det bedste er enten at spørge hende direkte, eller også skal du ganske enkelt bare prøve noget af, og så se om hun kan lide det. Hvis hun kradsede dig kan det jo være hun selv ville synes det var dejligt? Du kan prøve lige så forsigtigt, og se om hun tager godt imod at blive kradset. Det samme med at bide måske?
Det med at vide præcis hvad der er godt, og hvad man egentlig selv kan lide, kan være svært at vide. Det er som regel noget man bliver klogere på jo ældre man bliver og jo mere sesuel erfaren man bliver. Så i starten handler det ofte om at prøve forskellige ting af, og se hvordan det føles. Så måske skal du starte med nogle af de ting hun gjorde ved dig, og se om hun også kan lide det hvis du gør det samme. Måske kan det lede jer videre til nye ting, der også er særlig godt for hende?
Gode hilsner Elisa