Øh drenge...??? :S
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Sune Jeg vil gerne stille et spørgsmål til en af jer mænd fordi jeg måske tror i bedst kan svare på det her spørgsmål :) Jeg er 14 år og ret udviklet, drengene i min klasse synes vist rimelig godt om mig, men problemet er lidt når jeg er sammen med dem alene på tomandshånd vil de gerne røre dernede og kysse med mig og det vil jeg jo altså ikke med 6 forskellige drenge, jeg vil jo ikke være billig! Så det bliver tit akavet og jeg vil egentlig bare gerne spille fodbold med dem som vi gør ovre i skolen, der er det helt normalt og der fjoller vi bare sammen på vennemåden.. Jeg synes det er rimelig uoverskueligt! Tænker drenge på 14 kun på sex eller hvad? Andet spørgsmål :) Der er en fra min fodboldklub som jeg RIGTIG godt kan lide og vi har kysset lidt til nogle fester!! Han har inviteret mig hjem her i næste weekend.. Jeg vil vildt gerne imponere ham! Kan drenge godt lide kostumer og sådan noget? Jeg overvejer meget om jeg skal have min første gang med ham, men jeg vil heller ikke virke for let at få i sengen.. Måske bare oralsex? Jeg har i hvert fald en veninde der fik sin kæreste tilbage pga et godt BJ (Blow-Job) Er det ikke ret vigtigt at være intime når han er 16 og det ældre end mig? Mega meget i tvivl :S Håber i kan hjælpe lidt! Hilsen Liv :)

Svar:
Hej Liv,
Det er bare helt iorden, at du gerne vil have et svar fra en af os mænd... Det er super at du skriver det.
Jeg synes at huske man som 14 årig dreng tænker på andet en sex... Men sex og seksualitet fylder rigtigt meget for mange drenge i 12-15 års alderen. Det handler om, alt efter hvor udviklede de er, at det er der de begynder at opdage jer piger og en del af dem ved ikke hvad det helt er der sker. Jeg synes det er fint du gør det klart for dem, at det gider du ikke, men lad være med at bruge sætningen "skal vi ikke bare være venner," det er nok det største los i løgene du kan give en 14 årig dreng... Prøv i stedet at omtale fodboldfyren som din kæreste eller sådan noget.
Det er din krop og det er dig der bestemmer hvem der skal røre ved den og hvordan de skal røre.
Angående fodboldfyren, så er det super at du kan lide ham, og at I er interesserede i hinanden. Jeg kan også godt forstå at du gerne vil imponere ham. Men helt ærligt, kostumer er ikke noget du skal bekymre dig om endnu. Hvis det nogensinde bliver din fetischting, så er det helt okay, men lad det komme naturligt og fordi du eller I har lyst, ikke fordi du vil imponere nogen. Er det vigtigt at være intim med ham? Tjaeh... Intimitet kan jo være mange ting. Jeg synes det er godt at du tænker over om du vil have sex med ham, men du behøver ikke have det for at bevare intimiteten. Når der er den aldersforskel der er, synes jeg derimod det er super vigtigt at du IKKE bare følger med, men tænker over om DU har lyst til det I gør, og at han respekterer det.
Til sidst som en lille sidenote, at en kæreste der kan vindes tilbage med et blowjob er ikke en god kæreste... Han skal kunne lide dig for den du er, og ikke den "service" du yder...
Jeg håber vi nåede godt rundt, ellers skriv igen...
MVH
-Sune