XX small
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej CH.
Jeg er en dreng på 15 år. Jeg har en pennis på 4cm og er meget ked af det. Jeg har været til lægen og de sige bare det sædvanlige at "Alle penniser er forskellige". Jeg ved godt at alle er forskelige men jeg ved bare at jeg aldrig kan få et sexliv. Når min pik bliver stiv er den oppe på 6 cm, men det synes jeg ikke er stort nok til at inponere en dreng. **ubs** Jeg er forresten homoseksuel, og jeg ved fra porno ovs. at drenge tænder på størelsen.
Jeg ville gerne vide om det er piller eller noget lignende til at min pennis kan vokse bare lidt?.
KH
Ham uden et fremtidigt sexliv.

Svar:
Hej med dig.
Det lyder til, at størrelsen på din pik betyder rigtig meget for dig, så det er godt du skriver ind til os med dine tanker.
Selvom du er træt af at høre det, har din læge helt ret: Penisser er forskellige. Huskede din læge også at sige, at din penis stadig vokser? Selvom den ikke er kæmpe stor lige nu, betyder det ikke, at den ikke kan blive større. Mandens penis bliver ved med at vokse frem til 18-20 års alderen. Det betyder, at der stadig er 3-5 år, hvor din penis kan vokse! Derfor tænker jeg, at det måske er lidt for tidligt at tænke på alternative måder at gøre den større på. Jeg kan godt forstå, det er hårdt at få at vide, men giv det tid - den kan stadig nå at blive større. Der findes desværre ikke rigtig nogle gode, sunde løsninger, der garanterer en større pik.
I dit brev skriver du også, du ikke kan forestille dig, du nogensinde kan få et sexliv, fordi du er homoseksuel og tror, at drenge kun tænder på store pikke. Uanset om man er hetero-, homo- eller biseksuel, er det forskelligt hvad man tænder på. Nogle tænder på bryster, andre tænder på røv, nogle tænder på store pikke, og nogle tænder på små - der er lige så mange forskellige ting at tænde på, som der er forskellige mennesker i verden.
Når man er vild med nogen eller måske endda forelsket, kommer man ofte til at synes, at den person er helt perfekt og fantastisk. Så er det fuldstændig ligemeget, om de er tykke eller tynde, høje eller lave eller udstyret med store eller små pikke! Man forelsker sig i en person, ikke i en pik. Derfor er jeg slet ikke i tvivl om, du nok skal komme til at få et fantastisk sexliv, når du møder den rette fyr, fordi han kommer til at synes, at lige netop dig og din pik, er det dejligste i hele verden.
Porno er som regel et meget dårligt eksempel på, hvordan den virkelige verden fungerer. Porno-industrien lever af at sælge "idealer", det vil sige, de viser det, alle ønsker at være. Alle mænd ønsker at have store svulmende pikke, og alle kvinder ønsker at have perfekte bryster, der sidder så højt, man kan hvile hagen på dem. Dog er der næsten ingen, der ser sådan ud i virkeligheden. Derfor kan porno nemt give et helt forskruet billede af virkeligheden, hvor man tror, man er nødt til at ligne en pornostjerne, for at andre mennesker kan synes, man er tiltrækkende. Der findes næsten ingen, der ser ud som i porno, så lad være med at sammenligne dig selv med dem. De fyre, du kommer til at møde, er nok heller ikke lige så godt udstyret, som dem i pornofilmene.
Hvis du har lyst til at vide mere om det at være ung og homoseksuel, har Landsforeningen for lesbiske, bøsser, biseksuelle og transpersoner en hjemmeside med en speciel afdeling for unge, hvor der både er mulighed for at chatte og skrive ind til en brevkasse. Du kan se hjemmesiden ved at klikke her.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Kærlig hilsen
Tanne