White N' Creamy
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus!
Mit navn er L, og det skal lige gøres klart, at jeg er bøsse. Jeg holder meget af onani, anal penetration, osv. Jeg er meget glad for at lave autofellatio, samt ligge up-side-down, hvilket gør at jeg har mulighed, for at lave en såkaldt selffacial, altså hvor ejg ejakulere i mit eget ansigt, samt mund. Jeg elsker det! Jeg elsker dne varme sæd i mundne, men nu vil jeg have mere.. Så jeg tænkte. Hvordna gør man egentlig sin sæd, hvidere og tykkere? Jeg er ligeglad med mængden, den er der sgu' nok af! Men jeg har hørt, at ens sæd bliver hvidere og tykkere, hvis man holder sig fra havmad, appelsinjuice, kød og fede produkter. Er det rigtigt? I så fald, hvad skal man så holde sig til, for at den bliver ''flødeagtig''?
Kærlige hilsner L - Som faktisk onanere lige nu!

Svar:
Hej med dig..
Hmm det er et godt spørgsmål og jeg har luge måtte undersøge det lidt.. Selve smagen af sæd kan afhænge af hvad du spiser og jeg fandt et super indlæg på DR, som du kan se her.
Omkring tykkelsen, så er der to tingø i det. For det første er der forskel fra fyr til fyr, så derfor er det ikke noget du nødvendigvis kan lave om på, eller spise noget bestemt. Ikke hvad jeg ved eller har kunnet læse mig frem til i hvert fald. Men det har betydning for tykkelsen af din sæd, hvor tit du onanere. Hvis du onanere hver dag og flere gange om dagen, så bliver det tyndere. Så hvis du holder nogle dages pause, vil du sikkert opleve at det er lidt tykkere. Og det er simpelthen fordi antallet af sædceller er større.
Jeg håber du fik et svar du kunne bruge, men hvis du skal være helt sikker i sagen, så er det egen læge :)
Venlig hilsen
Erroll