Weird Spørgsmål.
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej, Jeg har lige et spørgsmål.
Når jeg onanere, så efter noget tid begynder det at kilde og så kommer der noget gemmensigtigt ud af min penis, er det tis eller sæd?

Svar:
Hej med dig.
Det er fint, du stiller dit spørgsmål her i brevkassen.
Når drenge onanerer vil det tit ende med, at de "kommer". Det betyder, at de får en orgasme, som er den kildende fornemmelse, du taler om. Drenges orgasme er også forbundet med sædafgang. Det gennemsigtige, der kommer ud af din penis ved onani, kaldes altså sæd og er højst sandsynligt ikke tis. Sæden er et tegn på, at du er blevet seksuelt tilfredsstillet, og at du er færdig med at onanere.
Hvis du vil vide mere om onani, vil jeg foreslå dig at kigge på Sexliniens hjemmeside, hvor de har rigtig mange gode tips og idéer til onani.
Venligst, Matilde