Våd i bukserne
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hejsa, Jeg er begyndt at komme sammen med en dejlig pige. Men hver gang vi ligger og hygger så får jeg stiv pik og bliver våd. Der skal ikke meget til. Det er mega irriterende fordi kan ikke kontrollere det og heller ikke mærke det når jeg bliver våd og det ender altid med pletter som ikke lige er så smarte. er der noget jeg kan gøre ved det?

Svar:
Hej Dreng 17 år.
Føst vil jeg sige, at det er meget normalt og helt naturligt at du får stiv pik, når du ligger og hygger med en dejlig pige. Når du er i puberteten, kan det ofte ske at den lissom 'får sit eget liv'. Det sker for stort set alle drenge på din alder.
Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at det kan være lidt irriterende at der kommer pletter, men der er desværre ikke rigtig noget konkret, du kan gøre ved det. Hvis pletterne bare ender på underbukserne eller sengen i hygger i, synes jeg ikke du skal gøre det store ud af det, det kan måske være meget godt lige at checke om man kan se noget uden på dine bukser en ekstra gang, inden du går ud af døren.
Det er jo helt normalt og naturligt, at du bliver tændt og våd, når du ligger og hygger med en pige, som du synes er dejlig. Det er jo faktisk et godt tegn, at du tænder på hende og det er måske mere de baner du skal tænke i.
Jeg håber du kan bruge mine råd :)
Vinterhilsner Mie