våd!?!?!
brevkassespørgsmål af
x
17 år
Jeg får altså ligesom "udløsning" når jeg sover. Vågner og jeg er så HELT fedtet mellem mine ben, våd! Jeg har ikke gjort noget, rørt eller noget. Jeg ved ikke hvorfor det kommer-. Jeg tør ikke sige noget til min mor.

Svar:
Kære dig
Det er helt normalt. Både drenge og piger kan opleve at blive seksuelt opstemt eller få "udløsning" om natten uden at de har gjort noget. Ofte vil det være fordi at man har haft en seksuel drøm (man behøver ikke at kunne huske den).
Det er også helt normalt at du ikke har lyst til at snakke med din mor om det, fordi det kan opleves som pinligt. Særligt når man ikke ved hvorfor det sker. Hvis du gerne vil snakke med nogen om det, så kan du overveje at besøge vores 1-1 chat eller måske tage et smut ind forbi http://www.sexlinien.dk/, som også har en chat. De har helt sikkert mødt mange unge som har oplevet det samme som dig.
Det er også værd at nævne at hvis man onanerer mere, f.eks. før sengetid, så vil det ske mindre. Så det kan du overveje. Ellers så kan det være en god idé at have en rulle toiletpapir på natbordet, så du kan tørre dig selv om morgenen, hvis det er nødvendigt.
Jeg håber du kan bruge mit svar og ellers er du meget velkommen til at skrive igen.
Venlig Hilsen
Signe