vor gammel men skal være før men går i bubateden

brevkassespørgsmål

vor gammel men skal være før men går i bubateden

brevkassespørgsmål af
Anonym

hej keg er enpige på 9 og jeg vil gerne vide vor gammel jeg skal være før jeg går i bubateden hilsen cecilie

Svar:

Hej Cecilie.

Mange tak for dit spørgsmål.

Jeg kan godt forstå du spørger hvornår du går i puberteten, det er nemlig lidt forskelligt fra pige til pige. Pigerne kommer som regel før i puberteten end drengene. Det kan ske allerede fra 8-9 års alderen og er næsten altid begyndt når man er 13 år.

Hvis du har flere spørgsmål til puberteten eller andre ting er du meget velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen Sine