vokseværk

brevkassespørgsmål

vokseværk

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

kan man få vokseværk i pikken ???

Svar:

 Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål til os i cyberhus.

Det er et godt spørgsmål du stiller og jeg har surfet lidt rundt på nettet for at undersøge om der er nogen som skriver om vokseværk i pikken. Det er der ikke rigtigt, men vokseværk forbindes nok mest med at det gør ondt i armene og benene. Og selvom de fleste tror det, så hænger vokseværk ikke sammen med de perioder den unge skyder i vejret.

Svaret på dit spørgsmål må være (du kan læse, at jeg ikke er 100% sikker), at man ikke kan have vokseværk i pikken.

Men pikken vokser samtidig med at man vokser fra at være barn til man er en voksen mand.
En sidste ting er, hvis du har ondt i pikken og det ikke er gået over når du får det her svar, så synes jeg lægen skal se på om der er noget i vejen. Det kunne være betændelse og kan behandles med antibiotika.

Skriv endelig igen hvis du har brug for det.

Mange hilsner Mette.