Vokser pikken
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Kan min pik vokse? Fordi jeg onaner hverdag og nogengange to gange om dagen .. Jeg er 178 høj og har en pik længde på omkring 16 cm. Vil den ogs blive ved med at vokse hvis jeg vokser? En jeg har noget med spørger mig heletiden hvor vi kan have samleje henne, og kysse lidt osv. Men vi kan ikke hjemme hos mig, og mine forældre er heletiden hjemme, og jeg får heller ikke engang lov til at inviter en pige hjem. Og pigens forældre giver heller ikke lov .. Så har I muligheder for, hvor man kan have samleje henne, som fx. I hoteller, eller solarium, men er kun 15, lidt for ung til at leje et hotel værelse? - Peochos

Svar:
Hej
Det var 2 ret interessante spørgsmål du stilller, så jeg tænker at vi deler mine svar op i 2 dele, så du får svar på begge spørgsmål.
1. En pik vokser i løbet af puberteten. Hos nogle vokser den hurtigt ud på et par år, mens hos nogle andre tager det lidt længere tid i puberteten for pikken at vokse fuldt ud. Men både det ene og det andet er helt normalt, for vi er forskellige mennesker, som vokser forskelligt. Men ja, så længe du vokser i højden og bredden, så har din pik også stadig mulighed for at vokse.
2. Jeg tænker at I er lidt for unge til at skulle på hotel for at dyrke sex, desuden tror jeg slet ikke at I er gamle nok til at leje et hotelværelse, så det er ganske enkelt ikke en mulighed. Og sex i et solarium kan være farligt, da solariet er af glas/plastic. Hvis det går i stykker, kan I komme alvorligt til skade, og ende med at skulle betale erstating for et nyt solarium. Hvis I er vilde med hinanden og hvis I begge har lyst til sex med hinanden, så er det bedste sted at dyrke sex derhjemme i sin egen seng, for der er man mest tryg.
(2.) Måske kunne det være en god idé for jer at snakke med jeres forældre om det, selvom det måske kan være lidt svært. Men I er begge over 15 år, så det er faktisk tilliadt for jer at dyrke sex, da man ifølge loven skal være 15 år for at dyrke sex. Ved at I snakker med jeres forældre og får tilladelse til at sove sammen, så undgår I også at skulle dyrke sex alle mulige andre steder.
Jeg håber at I kan bruge mit svar, så I kan ordentligt igang og få en dejlig oplevelse,
Mvh
Casper