Vinterbadning og Onani M.M
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus. Først vil jeg gerne have lov til at sige at det er en fantastisk hjemmeside i har. Vinterbadning Jeg tager nogle gange ud og vinterbader, men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal gøre det nøgen. Stedet hvor jeg bader ligger inde i en skov hvor der er omklædnings rum og badebro så man kan nemt gøre det uden at blive set af andre. Jeg siger altid til mig selv når jeg cykler der ud, i dag gør jeg det nøgen men når jeg kommer der ned og er står nøgen i rummet ender jeg altid med at tage mine badebukser på. Jeg er ikke bange for at andre skulle komme til at se mig nøgen. - Hvad kan jeg gøre for at komme til at bade nøgen. Onani M.M Jeg elsker og onaner og gøre det tit, jeg elsker også at stikke en finger op i numsen og stimulere mit G-punkt, men jeg er blevet træt af at bruge min finger. Jeg har ikke mulighed for at købe en dildo i en sexshop da jeg ikke er gammel nok til at købe en. Jeg har heller ikke mulighed for at købe en over nettet da jeg ikke har et Kreditkort. Hvad kan jeg bruge som dildo som man kan købe i et supermarket eller som man har der hjemme, Og hvad kan man bruge til smørelse, jeg vil ikke bruge glidecrem kan man måske bruge vaseline?

Svar:
Hej med dig,
Dejligt at høre, at du er glad for hjemmesiden - så håber jeg, at du også kan bruge dette svar :-)
Du taler om to ting, og derfor vil jeg dele mit svar op i to dele.
1) Du siger, at du vinterbader, og du vil gerne have råd til, hvordan du kan komme til at gøre det nøgen. Det kan godt være lidt grænseoverskridende at bade nøgen, selvom du siger, at du ikke er bange for, at nogen skal se dig, og selvom det er et sted, hvor man ikke så nemt kan se dig. Alligevel synes jeg, at du skal prøve at tænke over, hvorfor du gerne vil bade nøgen? Når du står inde i omklædningsrummet og vælger at tage badebukser på, så kan det være, at du ikke er helt sikker ved situationen alligevel. Og det er altså helt fint, at man vinterbader i badebukser. Nogen bader nøgen, men mange bader med badetøj på, netop fordi det godt kan være lidt grænseoverskridende at andre skal se en nøgen. Hvis du bestemmer dig for, at du stadig gerne vil prøve, så tror jeg ikke, der er andet for end bare at springe ud i det. Sig til dig selv, at det kunne være fedt at prøve, og så prøv. MEN igen, hvis du ikke ved, om du 100% har lyst, så bad i badebukser eller vent til næste gang :-)
2) Det er godt, at du udforsker din krop og lærer, hvad du synes er dejligt. Du spørger, om der er noget, du kan bruge som dildo uden at skulle købe det over nettet, og der er faktisk flere ting, man kan bruge, som er meget billigere og lettere at skaffe. Det kan være alting med en form der passer dig, men det er vigtigt, at det ikke er noget der kan knække, så der er noget du ikkie kan få ud igen.. Det er også vigtigt, at du ikke bruger noget, der er skarpt, da man så kan skære sig. Derudover skal du også altid huske at bruge kondom på den ting, du vælger som dildo, da man ellers kan få bakterier op i sig. Hvis du ikke har et kondom, skal du vaske genstanden meget meget grundigt. Så det er bare med at bruge fantasien.
Du spørger, om du kan bruge vaseline som glidecreme, og det kan du sagtens. Det er nemlig en god idé at bruge vaseline/glidecreme, så det bliver nemmere at få noget op uden, at det gør ondt. Så det er godt, at du spørger :-)
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar,
Med Venlig Hilsen
Anne